Hebt u verdere vragen
over de ANDUMEDIC® 3?

Hier vindt u de meest
frequente vragen en antwoorden.

FAQ

Is het moeilijk de ANDUMEDIC® 3 te installeren en te bedienen?

Integendeel! Bij de ontwikkeling van de ANDUMEDIC® 3 hechten we veel belang aan bedieningscomfort en gebruiksgemak. De ANDUMEDIC® 3 kan dus in een mum van tijd geïnstalleerd worden en is heel makkelijk te bedienen.

Kan ik iets verkeerd doen?

Neen, de medische programma’s hebben niet het minste schadelijke effect op het lichaam en foutief gebruik is zo goed als uitgesloten. Hou er wel rekening mee dat eventuele wijzigingen in de instellingen niet opgeslagen worden. Het toestel 'reset' zichzelf bij elke nieuwe sessie.

Hoe vaak moet ik de ANDUMEDIC® 3 gebruiken?

Dagelijks gebruik wordt uitdrukkelijk aanbevolen om optimale resultaten te bereiken. In functie van uw persoonlijke behoefte kunt u zelfs meerdere sessies per dag doen. U kunt zich echter best baseren op de therapieplannen die hhp speciaal ontwikkelde voor diverse pathologieën.

Hoelang duurt een behandeling?

De standaardduur van een programma bedraagt 15 minuten. U kunt de behandelingsduur evenwel aanpassen in functie van uw persoonlijke behoeftes.

Is de ANDUMEDIC® 3 ook geschikt voor kinderen?

De ANDUMEDIC® 3 is geschikt voor alle leeftijden. Dus ook voor kinderen zijn de therapeutische effecten uitgesproken positief. Bij jonge kinderen wordt evenwel aanbevolen een lage intensiteit te gebruiken.

Hoe onderhoud ik de ANDUMEDIC® 3?

De hoogkwalitatieve bedekking in synthetisch leder reinigt u best met een ietwat vochtige doek en een minimum aan zeep.

Wat is het stroomverbruik?

Het maximale stroomverbruik op de hoogste stand bedraagt ca. 80 watt. Dit is vergelijkbaar met een gewone lamp.

Kan ik de ANDUMEDIC® 3 in elk land gebruiken?

De ANDUMEDIC® 3 kan via een standaardadapter in eender welk land gebruikt worden. Gelieve echter uitsluitend de door hhp bijgeleverde adapter te gebruiken. Aan het toestel moet geen enkele wijziging aangebracht worden.

Wat moet ik doen in geval van defect?

In geval van defect wordt de ANDUMEDIC® 3 nagezien en gerepareerd door vaklui van onze technische afdeling. Gelieve zich bij defect (wat zich vrij zelden voordoet) te wenden hetzij per telefoon tot onze technische dienst (055/23.23.23), hetzij per e-mail tot service@hhp.be

Hoe zit het met elektrosmog?

De ANDUMEDIC® 3 is een gecertificeerd medisch product klasse 2 en werd getest op elektromagnetische tolerantie. Schadelijke effecten door elektrosmog zijn dus uitgesloten.

Welke oppervlakte is het best geschikt om de ANDUMEDIC® 3 op te plaatsen?

Voor optimaal effect wordt aanbevolen een plat oppervlak (bv. een bed of de vloer) te gebruiken, of een van onze aangepaste tafels.

Waar wordt de ANDUMEDIC® 3 gefabriceerd?

Om te voldoen aan de hoge kwaliteitsnormen gebeurt de productie uitsluitend in Duitsland.

Heeft u nog vragen?

Bel het nummer 055/23.23.23 of mail naar info@hhp.be. U kunt ook ons contactformulier invullen op www.hhp.be.